Listing 1 - 10 of 37 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties 'doen maar wat' als het hierop aankomt. Maar weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd!Content! zorgt dankzij het unieke Content Marketing Canvas Model voor jouw contentmarketingresultaat. Het biedt alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen én uit te voeren. Op welke manier vergroot je de bekendheid van jouw bedrijf ? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe genereer je leads in een online omgeving. Content! geeft antwoord op deze en andere vragen. Content! is onmisbare zuurstof voor iedereen die content gebruikt om klanten te werven en te behouden. - Een unieke praktijkgerichte aanpak waarmee je direct aan de slag kunt.- Voor iedereen die zoekt naar succesvolle content.- Inclusief meer dan 100 voorbeelden en praktische cases.Bron : http://www.managementboek.nl
Contentstrategie --- Contentmarketing --- Content marketing --- Content management --- Marketingstrategieën --- Sociale media --- Cybermarketing --- Marketing --- Contentmanagement --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt, komt er na verloop van tijd weinig content uit de organisatie. Successen blijven dan ook uit. Hoe kom je erachter aan welke content je klanten behoefte hebben ? Of nog belangrijker: waarom je klanten ooit klanten werden ? Start met het vaststellen van je unieke DNA. Wat maakt jouw organisatie tot een succes ? Wat is de klik die jouw klant heeft met je organisatie ? Dit boek biedt een concrete aanpak om samen met medewerkers en klanten te onderzoeken wat jouw unieke DNA is. Door middel van deze methode leer je de kern van je DNA vast te stellen en die te vertalen naar een concrete contentstrategie en -planning. - Voor communicatie- en marketingprofessionals én HBO-studenten. - Met deze methode leer je de kern van je DNA te vast te stellen en die te vertalen naar een content strategie en ?planning.Bron : http://www.managementboek.nl
Informatiemanagement --- InformatiemanagementKlantenservice --- Content marketing --- Organisaties --- Strategievorming --- Klanten --- Marketingstrategieën --- Contentmarketing --- Organisatie --- Klant --- Marketingstrategie
Choose an application
In diesem Open-Access-Buch schlägt Matthias Albisser eine Konzeptualisierung von Brand Content als Botschaften der Unternehmenskommunikation vor, die gleichberechtigt eine Unternehmensperspektive (Imageaufbau) und eine Userperspektive (Mehrwert für User) einnehmen. Anhand einer experimentellen Umfrage wird der Einfluss von informativem (Tipps und Tricks) und unterhaltendem (Memes) Brand Content auf das funktionale und das emotionale Markenimage analysiert.
Media studies --- Branding --- Brand Content --- Content Marketing --- Brand Image --- Markenimage --- Digitale Markenkommunikation --- Open Access
Choose an application
Nowadays, competition between shops is higher than ever because of the constant increase of the number of web shop. Because of this tough competition, companies had to find other means to promote their products: the Search Engine Optimization (SEO). The Search Engine Optimization is the way webmasters can improve their website content or popularity in order to reach the first results on the search engines results pages. Among all the techniques used to carry on a search engine optimization, this thesis focus on link building and raise the question of: should companies continue to use classic link building technics or do they have to shift to a content marketing strategy?
link building --- SEO --- Content marketing --- backlink --- link baiting --- Sciences économiques & de gestion > Marketing
Choose an application
The content marketing has been selected, in 2016, as the digital marketing activity with the greatest commercial impact. This is without any doubt that companies can have many advantages to implement such a strategy inside their structure. However, how is it going in business-to-business? This work has been written in order to identify obstacles and weaknesses that the marketing department at EVS can encounter at the moment of implementing a content marketing strategy. A deeper analysis of the digital communication means has been conducted; social networks, emailing of marketing campaign and the website. Then, the database and the emailing tool have been observed more deeply in order to settle a requalification campaign. This campaign is designed to collected more information about contact to allow the company to better segment their target audience. Finally, this confidential thesis develops recommendations to help the company to evolve toward the distribution of relevant content with an eye to increase their visibility and then to perpetuate their status of influencer.
content marketing --- business-to-business --- database --- customer's segmentation --- Sciences économiques & de gestion > Marketing
Choose an application
Les plateformes employées en marketing digital incluent les plateformes de vidéos, parmi lesquelles se dresse YouTube. YouTube présente un assortiment de vidéos très variées, tant sur la forme que sur le fond, et nombre d’entre elles sont créées directement par des influenceurs(également appelés youtubeurs). De nombreuses recherches signalent l’importance que revêt leur communauté pour ces influenceurs. Une entreprises peut utiliser l'importance de sa communauté pour un youtubeur afin de créer un environnement sur YouTube qui encourage le youtubeur à promouvoir sa/ses marque(s). Cet environnement ne devrait donner la priorité moins à la crédibilité des informations sur la marque qu'au potentiel offert au youtubeur pour créer du contenu.
YouTube --- Youtubeurs --- Content Marketing --- Paid/Owned/Earned Media --- Répétition --- Implication --- Cognition --- Sciences économiques & de gestion > Marketing
Choose an application
Content ist King. Hier geht es allerdings nicht um Textinhalte, sondern um die verschiedenen Arten von »nichtbewegtem« Bildmaterial . Für visuelle Inhalte gibt es aktuell weder praktikable Anleitungen noch detaillierte Informationen aus der Praxis. Dabei werden selbst »textlastige« Inhalte mit Bildmaterial angereichert, denn Text alleine funktioniert nicht. Das Buch zeigt, wie Bildinhalte für verschiedene Social-Media-Kanäle passend aufbereitet werden können. Die Leser lernen verschiedene Programme, Apps und Online-Dienste kennen, die für ihre Anforderungen besonders geeignet sind. Sie erhalten das relevante Grundwissen zu den Themen Design & Bildbearbeitung, um die Social-Media-Präsenzen Ihres Unternehmens optimal mit visuellen Inhalten anreichern und dadurch ihre Marke via Social Media stärken zu können.
Gestaltung --- Design --- Social Media Marketing --- Layout --- Photoshop --- Bilder bearbeiten Grafikdesign --- Bilder optimieren --- Canva --- Visual Content Marketing
Choose an application
Content strategy is the web?s hottest new thing. But where did it come from? Why does it matter? And what does the content renaissance mean for you? This brief guide explores content strategy?s roots, and quickly and expertly demonstrates not only how it?s done, but how you can do it well. A compelling read for both experienced content strategists and those making the transition from other fields. Bron: https://abookapart.com/collections/books
webdesign --- Computer. Automation --- content management (informatica) --- Webdesign --- Responsive design --- Content management --- Content marketing --- Strategic sourcing --- Contentmanagement --- Contentmarketing
Choose an application
Hoe zorg je ervoor dat je als bladen- of contentmaker consistente redactionele keuzes maakt ?Een bladformule, of breder gedefinieerd een content playbook, zou een bekend begrip moeten zijn voor makers van bladen, contentplatforms en blogs. Toch blijkt er geen eenduidige definitie te vinden. Veel redacties worstelen met het opstellen van een werkbaar content playbook. Carolien Vader werkt al jaren als consultant voor redacties en lanceerde diverse bladen. In dit boek laat ze zien hoe je dit strategische document opsteltom sturing te geven aan de toekomstige redactionele keuzes. Bron : http://www.bol.com
Redactie --- Media --- Journalistiek --- Content management --- Content marketing --- Journalism --- editors --- tijdschriften --- journalistiek --- perswetenschappen --- Contentmanagement --- Contentmarketing --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord)
Choose an application
The advent of social networks has radically changed the way brands interact with their audience. This communication channel has become a gold mine for advertisers since it is a large part of everybody’s life and represents a growing relationship marketing channel with previously inconceivable communication opportunities. To attract individuals' attention again, foster commitment and the brand-customer relationship, marketers are increasingly experimenting new communication techniques aimed at dialogue and consumer participation. Public’s predisposition to like, comment or share branded content with their entourage determines the success of the post. These actions allow brands to instantly expand their reach and make their content as viral as possible. A method called “newsjacking”, defined as the “art and science of injecting your ideas into a breaking news story so you and your ideas get noticed” (Scott, 2011), is increasingly used by brands on social media and demonstrates an overall improvement in their social performance. Are today’s headlines tomorrow ads? This thesis brings answers to this question and highlights whether newsjacking on social media is a solution for brand communication and its implications.
newsjacking --- customer engagement --- real-time marketing --- content marketing --- social networks --- community management --- advertising --- brand communication --- Sciences économiques & de gestion > Marketing
Listing 1 - 10 of 37 | << page >> |
Sort by
|